Monday 10 September 2012

everday life

Wir geniessen die immer kürzer werdenden Spätsommertage und den goldenen Schein der Sonne.
Der Sommer hat mich aufgefüllt.
Mit freien Tagen, gemeinsamer Zeit, Sonne und so vielen schönen Augenblicken.

We enjoy the always shorter becoming late summer days with the golden sun.
The summer filled me up.
The free day's, time together, sun and so much beautiful moments.





Nun ist es Zeit, mich meinen Plänen zu widmen, meine To do Listen wieder aufzufüllen und meinen Händen neue Aufgaben zu geben.

Now it's time to come back to my plans, fill up my to do list and give some work to my hands.


Share/Bookmark

1 comment:

  1. mmh, euer tisch sieht aber wirklich sehr, sehr lecker aus!!! ich bin gespannt aufdas, was bald in deinem blog zu sehen sein wird und wünsche euch noch ein paar schöne sommertage :)

    liebste grüße

    halitha

    ReplyDelete

Thank you all, I'm so happy about your comments and that you let me feel the love.
Feel free to communicate with me in english, german, italian and soon french!
Thank to all of you kind and lovely souls out there.

Eos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...