Saturday 14 July 2012

three things i ♥ this week




♥ Wir haben den runden Tisch abgeschliffen und den ersten weissen Anstrich gemacht
We sanded the round table and gave him a first coat of white paint.

♥ Ich habe meinen ersten Artikel in meinem neuen Etsy Shop verkauft und bin voller Ideen meinen Shop richtig zu planen und aufzubauen.
I've sold the first thing in my etsy shop and I'm full of ideas to plan and build up a real business.

♥ Endlich habe Ich die Stuhlbezüge für unsere Sofastühle in der Küche genäht und bin glücklich damit wie sie geworden sind.
Finally I've done the slipcovers for our sofachairs in the kitchen and I'm very happy how the became.






Ich sammle für mich persönlich Drei kleine Dinge täglich die mich glücklich machen.
Kleine und grosse Sachen die mir ein Lächeln ins Gesicht zaubern, die mir ein Stück Zufriedenheit schenken und mein Leben lebenswert machen.
Einmal in der Woche schaue Ich zurück und picke mir drei Dinge heraus, die mein Herz diese Woche etwas hüpfen lassen haben.
Diese kleine Ritual hilft mir sehr mich auf die schönen Seiten des Lebens zu konzentrieren, mir Kleinigkeiten zu gönnen und zu geniessen.
Wenn Du gerne mitmachen möchtest freue Ich mich, wenn Du deinen Beitrag in den Kommentaren verlinkst.

I get together personally three little things daily that made me happy.
Little and big Things that conjure a smile in my face, that gave me a piece of statisfaction and make my life worth living.
Once a week I look back and pick three things, which made my heart skip a beat.
This little ritual helps me to look and concentrate on the nice side of life, to grant myself little things and enjoy the happy moments.
If you like the idea and also want to do it, I'm very happy if you link your blog entry in the comments.




Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment

Thank you all, I'm so happy about your comments and that you let me feel the love.
Feel free to communicate with me in english, german, italian and soon french!
Thank to all of you kind and lovely souls out there.

Eos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...